--------------------------------------------------------------------------------
نظریه نفوذ (رخنه) اجتماعی - راجر توماس
سیری در اندیشه های مک لوهان با نگاهی به تاریخ ایران - مقداد مهرابی
دنیای کودک، دنیای اینترنت: هم خوانی یا نا هم خوانی - مرضیه قاسمی
نظریه تعامل نمادین - راجر توماس
مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی - مرضیه قاسمی
تعامل غيركلامي: رفتار، صدا، و سكوت - اسماعيل اسفندياري
حریم خصوصی در اینترنت - مرضيه قاسمي
نظریه ارتباطات - ويكي پديا
درباره نظریه نقض انتظارات؛ریجارد وست؛ لین.اچ. ترنر
مطالعات ارتباطي با ديدگاه جغرافيايي - كاظم معتمدنژاد
نگاهی به نظریه شکاف آگاهی - شيده لالمي
معرفي نظریه های ارتباطات - ریچارد وست؛ لین .اچ. ترنر
دروازه بانان - جي.هواشين
نظريه روايت - جويي .ال.هارت
2. مطالعات رسانه اي
--------------------------------------------------------------------------------
نظریه یادگیری اجتماعی - آلبرت باندورا
نگاهي به نظريه تاثيرات محدود رسانهها - ميترا حيدري
مروري بر پنجاه سال پژوهش تأثير رسانه(بخش دوم) - جيم مك نامارا
مروري بر پنجاه سال پژوهش تأثير رسانه(بخش اول) - جيم مك نامارا
3. مطالعات انتقادي
--------------------------------------------------------------------------------
نقد عدالت جهانی از منظر چامسکی و گروه های ضد جهانی شدن - حمیده مولایی
بررسي انديشه ها و آراء آنتونیو گرامشی - مجید امینی
بررسی دیدگاه های میرزا فتحعلی آخوندزاده و عبدالرحیم طالبوف - سعيد اركان زاده يزدي
بررسي ديدگاههاي ماهاتما گاندي و جواهر لعل نهرو(بخش دوم) - قدسي بيات
بررسي ديدگاههاي ماهاتما گاندي و جواهر لعل نهرو(بخش اول) - قدسي بيات
نظريات ماركسيستي رسانهها(بخش دوم) - دنيل چندلر
نظرية ماركسيستي رسانهها(بخش اول) - دنيل چندلر
4. مطالعات فرهنگي و رسانه اي
--------------------------------------------------------------------------------
بررسي سواد بازيهاي ويديوئي- كامپيوتري در نظریه و کاربرد - مقداد مهرابی
جهانی شدن و توان فرهنگ ایرانی: نقش مولانا جلال الدین محمد بلخی در مفهوم سازی فرهنگی- مقداد مهرابی
مكتب فرانكفورت و مطالعات فرهنگي بريتانيا: پيوند گمشده - داگلاس كلنر
ژان فرانسوا ليوتار و پستمدرنيسم - مجيد اميني
طبقه،سبك زندگي و فراغت؛به سوي يك سنخ شناسي- مجيد اميني خضرآبادي
استوارات هال(نظريه پرداز فرهنگي) - ويكي پديا
وبلاگيشدن فرهنگ؛ چشماندازها و ويژگيها(بخش دوم) - هادي خانيكي
وبلاگيشدن فرهنگ؛ چشماندازها و ويژگيها (بخش اول)- هادي خانيكي
5. روزنامه نگاري
--------------------------------------------------------------------------------
نگاهی به روزنامه اطلاعات از دیروز تا امروز - الهام هدایتی
گزارش خبري/خبرنامه - روتان ويورسكي،اما دوگرتي فيلينجن
حرفهگرايي: تركيبي از آزادي و مسئوليت پذيري رسانهاي - جان.سي.مريل
6. روابط عمومي
--------------------------------------------------------------------------------
مدیریت استراتژیک در روابط عمومی - فرشته طاهری نیا
روابط عمومی الکترونیکی در خدمت روابط عمومی مشکل گشا - مهدي محسنيان راد
مقدمهاي برمبانی نظری روابط عمومی - حميدرضامتولي
در باب گفتگو - مايكل.ال.كنت
7. ارتباطات و توسعه
--------------------------------------------------------------------------------
مقايسه تطبيقي توسعه ايران و مالزي -بخش پایانی- مريم حاج محمدی
مقايسه تطبيقي توسعه ايران و مالزي - بخش اول- مریم حاج محمدی
از سنت شفاهی تا عصر اطلاعات:مطالعه موردی تانزانیا -بخش دوم- سفاری مافو
از سنت شفاهی تا عصر اطلاعات؛ مطالعه موردی تانزانیا - بخش اول - سفاری مافو
نقش رسانه هاي خُرد در توسعه؛ سنخ شناسی رسانه های محلی و رسانه های جماعتی -مقداد مهرابي/ياسر مرادي
علم و دانش برای قرن بیستم ویکم، الزامی جدید - سازمان علمی فرهنگی یونسکو
سيطره جهاني شدن؛از ايده به عمل، در اصلاح آموزش عالي؛ ديويد اي.بلوم
تبیین جایگاه ایران در نگاه توسعه ای به مفهوم ICT - افشين حيدرپور
بررسي توسعه پايدار نظام آموزش عالي در بستر جهاني شدن - قدسي بيات
8. جامعه اطلاعاتي
--------------------------------------------------------------------------------
دموکراسی روی خطوط اینترنت - شيده لالمي
جامعه اطلاعاتي - مايكل ناگي
9. هنر و ارتباطات
--------------------------------------------------------------------------------
فیلمفارسی، شریانی در سینمای ایران - سعیده زاد قناد
بررسي بازتاب سياست خارجي آمريكا در سينماي هاليوود با تاكيد بر فيلم هاي“تام رايدر1و2”- فرزانه نزاکتی
تأثیر جنسیت کارگردان بر ساختار و محتوای فیلم سینمایی در ایران -غلامرضا خوشفر-حميده فرزانه
10. دين و ارتباطات
--------------------------------------------------------------------------------
11. تبليغات
--------------------------------------------------------------------------------
دستورالعمل آگهی های تبلیغاتی در صدا و سیما
بررسی تطبیقی حقوق تبلیغات بازرگانی در رادیو و تلویزیون ایران و انگلستان - فرشته طاهری نیا
چه کسانی افکار عمومی را بر می انگیزند؟ - بنجامین پیج، رابرت شاپیرو، گلین دیمسی
اسماعیلیان نزاری و شیوه های پروپاگاندایی خاص آنان - مقداد مهرابی
بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر و کاربرد آن در تبلیغات - فرزانه نزاکتی
بررسي نظريه اروينگ گافمن درباره نمايش جنسيت در تبليغات - مهدي بختي
12. حوزه هاي ارتباطات
--------------------------------------------------------------------------------
حقوق مالکیت فکری در اینترنت - مرضیه قاسمی
آزادی بیان در قوانین ملی و بین المللی - مرضیه قاسمی
طرح پیشنهادی برای یک چارچوب حقوق ارتباطات - انجمن حقوق ارتباطات در جامعه اطلاعاتی ایتالیا
حقوق مالکیت معنوی در عرصه ارتباطات«گذری به نقش و حدود بهینه تصدی دولت» - افشین حیدرپور
چرا حقوق ارتباطات چنین جنجال برانگیز است؟ - راینر کوهلن
چهارچوب كلي حقوق ارتباطات؛شاخصها و خصوصيات - انجمني براي ارتباطات پيشرو(زنان - آفريقا)
بررسي وضعيت برنامهريزي فرهنگي كميسيون ملي يونسكو در ايران - مجيد اميني
اساسنامهي كميسيون ملي يونسكو در ايران
حقوق مالكيت ادبي و هنري - امير حسين رضايي نژاد
پيكار انتخاباتي - ويكي پديا
13. شيوه هاي پژوهش
--------------------------------------------------------------------------------
پنج سنت در تحقیق درباره مخاطب - کلوس برون جنسن و کارل اریک روزنگرن
چگونه یک طرح تحقیق بنویسیم - افشین حیدرپور
14. فناوري اطلاعات
--------------------------------------------------------------------------------
اینترنت و کاربرد زبان: مطالعه موردی در امارات متحده عربی - ریچارد پیل
دولت الکترونيک، دموکراسی الکترونيک؛مقايسه فرصت ها در شمال و جنوب - ايرينا نچاوا
خلق توسعه ای پویا - دفتر خط مشی توسعه(پاکستان)
بررسي نقش و اهميت پژوهش و فناوري بر تحقق توسعه دانايي محور ملي-افشين حيدر پور
عوامل موفقیت یک وب سایت در عرصه تجارت الكترونيك - افشین حیدرپور
نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در گسترش تحقيقات كاربردي و توسعه دانايي محور -افشين حيدرپور(بخش دوم)
نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در گسترش تحقيقات كاربردي و توسعه دانايي محور-افشين حيدرپور(بخش اول)
نظریه نفوذ (رخنه) اجتماعی - راجر توماس
سیری در اندیشه های مک لوهان با نگاهی به تاریخ ایران - مقداد مهرابی
دنیای کودک، دنیای اینترنت: هم خوانی یا نا هم خوانی - مرضیه قاسمی
نظریه تعامل نمادین - راجر توماس
مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی - مرضیه قاسمی
تعامل غيركلامي: رفتار، صدا، و سكوت - اسماعيل اسفندياري
حریم خصوصی در اینترنت - مرضيه قاسمي
نظریه ارتباطات - ويكي پديا
درباره نظریه نقض انتظارات؛ریجارد وست؛ لین.اچ. ترنر
مطالعات ارتباطي با ديدگاه جغرافيايي - كاظم معتمدنژاد
نگاهی به نظریه شکاف آگاهی - شيده لالمي
معرفي نظریه های ارتباطات - ریچارد وست؛ لین .اچ. ترنر
دروازه بانان - جي.هواشين
نظريه روايت - جويي .ال.هارت
2. مطالعات رسانه اي
--------------------------------------------------------------------------------
نظریه یادگیری اجتماعی - آلبرت باندورا
نگاهي به نظريه تاثيرات محدود رسانهها - ميترا حيدري
مروري بر پنجاه سال پژوهش تأثير رسانه(بخش دوم) - جيم مك نامارا
مروري بر پنجاه سال پژوهش تأثير رسانه(بخش اول) - جيم مك نامارا
3. مطالعات انتقادي
--------------------------------------------------------------------------------
نقد عدالت جهانی از منظر چامسکی و گروه های ضد جهانی شدن - حمیده مولایی
بررسي انديشه ها و آراء آنتونیو گرامشی - مجید امینی
بررسی دیدگاه های میرزا فتحعلی آخوندزاده و عبدالرحیم طالبوف - سعيد اركان زاده يزدي
بررسي ديدگاههاي ماهاتما گاندي و جواهر لعل نهرو(بخش دوم) - قدسي بيات
بررسي ديدگاههاي ماهاتما گاندي و جواهر لعل نهرو(بخش اول) - قدسي بيات
نظريات ماركسيستي رسانهها(بخش دوم) - دنيل چندلر
نظرية ماركسيستي رسانهها(بخش اول) - دنيل چندلر
4. مطالعات فرهنگي و رسانه اي
--------------------------------------------------------------------------------
بررسي سواد بازيهاي ويديوئي- كامپيوتري در نظریه و کاربرد - مقداد مهرابی
جهانی شدن و توان فرهنگ ایرانی: نقش مولانا جلال الدین محمد بلخی در مفهوم سازی فرهنگی- مقداد مهرابی
مكتب فرانكفورت و مطالعات فرهنگي بريتانيا: پيوند گمشده - داگلاس كلنر
ژان فرانسوا ليوتار و پستمدرنيسم - مجيد اميني
طبقه،سبك زندگي و فراغت؛به سوي يك سنخ شناسي- مجيد اميني خضرآبادي
استوارات هال(نظريه پرداز فرهنگي) - ويكي پديا
وبلاگيشدن فرهنگ؛ چشماندازها و ويژگيها(بخش دوم) - هادي خانيكي
وبلاگيشدن فرهنگ؛ چشماندازها و ويژگيها (بخش اول)- هادي خانيكي
5. روزنامه نگاري
--------------------------------------------------------------------------------
نگاهی به روزنامه اطلاعات از دیروز تا امروز - الهام هدایتی
گزارش خبري/خبرنامه - روتان ويورسكي،اما دوگرتي فيلينجن
حرفهگرايي: تركيبي از آزادي و مسئوليت پذيري رسانهاي - جان.سي.مريل
6. روابط عمومي
--------------------------------------------------------------------------------
مدیریت استراتژیک در روابط عمومی - فرشته طاهری نیا
روابط عمومی الکترونیکی در خدمت روابط عمومی مشکل گشا - مهدي محسنيان راد
مقدمهاي برمبانی نظری روابط عمومی - حميدرضامتولي
در باب گفتگو - مايكل.ال.كنت
7. ارتباطات و توسعه
--------------------------------------------------------------------------------
مقايسه تطبيقي توسعه ايران و مالزي -بخش پایانی- مريم حاج محمدی
مقايسه تطبيقي توسعه ايران و مالزي - بخش اول- مریم حاج محمدی
از سنت شفاهی تا عصر اطلاعات:مطالعه موردی تانزانیا -بخش دوم- سفاری مافو
از سنت شفاهی تا عصر اطلاعات؛ مطالعه موردی تانزانیا - بخش اول - سفاری مافو
نقش رسانه هاي خُرد در توسعه؛ سنخ شناسی رسانه های محلی و رسانه های جماعتی -مقداد مهرابي/ياسر مرادي
علم و دانش برای قرن بیستم ویکم، الزامی جدید - سازمان علمی فرهنگی یونسکو
سيطره جهاني شدن؛از ايده به عمل، در اصلاح آموزش عالي؛ ديويد اي.بلوم
تبیین جایگاه ایران در نگاه توسعه ای به مفهوم ICT - افشين حيدرپور
بررسي توسعه پايدار نظام آموزش عالي در بستر جهاني شدن - قدسي بيات
8. جامعه اطلاعاتي
--------------------------------------------------------------------------------
دموکراسی روی خطوط اینترنت - شيده لالمي
جامعه اطلاعاتي - مايكل ناگي
9. هنر و ارتباطات
--------------------------------------------------------------------------------
فیلمفارسی، شریانی در سینمای ایران - سعیده زاد قناد
بررسي بازتاب سياست خارجي آمريكا در سينماي هاليوود با تاكيد بر فيلم هاي“تام رايدر1و2”- فرزانه نزاکتی
تأثیر جنسیت کارگردان بر ساختار و محتوای فیلم سینمایی در ایران -غلامرضا خوشفر-حميده فرزانه
10. دين و ارتباطات
--------------------------------------------------------------------------------
11. تبليغات
--------------------------------------------------------------------------------
دستورالعمل آگهی های تبلیغاتی در صدا و سیما
بررسی تطبیقی حقوق تبلیغات بازرگانی در رادیو و تلویزیون ایران و انگلستان - فرشته طاهری نیا
چه کسانی افکار عمومی را بر می انگیزند؟ - بنجامین پیج، رابرت شاپیرو، گلین دیمسی
اسماعیلیان نزاری و شیوه های پروپاگاندایی خاص آنان - مقداد مهرابی
بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر و کاربرد آن در تبلیغات - فرزانه نزاکتی
بررسي نظريه اروينگ گافمن درباره نمايش جنسيت در تبليغات - مهدي بختي
12. حوزه هاي ارتباطات
--------------------------------------------------------------------------------
حقوق مالکیت فکری در اینترنت - مرضیه قاسمی
آزادی بیان در قوانین ملی و بین المللی - مرضیه قاسمی
طرح پیشنهادی برای یک چارچوب حقوق ارتباطات - انجمن حقوق ارتباطات در جامعه اطلاعاتی ایتالیا
حقوق مالکیت معنوی در عرصه ارتباطات«گذری به نقش و حدود بهینه تصدی دولت» - افشین حیدرپور
چرا حقوق ارتباطات چنین جنجال برانگیز است؟ - راینر کوهلن
چهارچوب كلي حقوق ارتباطات؛شاخصها و خصوصيات - انجمني براي ارتباطات پيشرو(زنان - آفريقا)
بررسي وضعيت برنامهريزي فرهنگي كميسيون ملي يونسكو در ايران - مجيد اميني
اساسنامهي كميسيون ملي يونسكو در ايران
حقوق مالكيت ادبي و هنري - امير حسين رضايي نژاد
پيكار انتخاباتي - ويكي پديا
13. شيوه هاي پژوهش
--------------------------------------------------------------------------------
پنج سنت در تحقیق درباره مخاطب - کلوس برون جنسن و کارل اریک روزنگرن
چگونه یک طرح تحقیق بنویسیم - افشین حیدرپور
14. فناوري اطلاعات
--------------------------------------------------------------------------------
اینترنت و کاربرد زبان: مطالعه موردی در امارات متحده عربی - ریچارد پیل
دولت الکترونيک، دموکراسی الکترونيک؛مقايسه فرصت ها در شمال و جنوب - ايرينا نچاوا
خلق توسعه ای پویا - دفتر خط مشی توسعه(پاکستان)
بررسي نقش و اهميت پژوهش و فناوري بر تحقق توسعه دانايي محور ملي-افشين حيدر پور
عوامل موفقیت یک وب سایت در عرصه تجارت الكترونيك - افشین حیدرپور
نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در گسترش تحقيقات كاربردي و توسعه دانايي محور -افشين حيدرپور(بخش دوم)
نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در گسترش تحقيقات كاربردي و توسعه دانايي محور-افشين حيدرپور(بخش اول)
No comments:
Post a Comment